Maandag hebben we de week ingezet met een jarige! Kato was jarig en dat hebben we gevierd met lekkere cakejes!!! Ook langs deze weg wensen we Kato nog een gelukkige verjaardag!!!
Deel deze post:
Deze site gebruikt cookies voor analyse en om je ervaring te verbeteren. Door op Accepteren te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees verder in ons privacybeleid.
Maandag hebben we de week ingezet met een jarige! Kato was jarig en dat hebben we gevierd met lekkere cakejes!!! Ook langs deze weg wensen we Kato nog een gelukkige verjaardag!!!
Geef hieronder uw zoekterm in.