naaikriebels

Vorige week woensdag was het heel gezellig in onze klas. Het leek wel een naaiatelier. Iedereen heeft de naaikriebels nu wel te pakken. De andere hoekjes lagen er verlaten bij. 
Bedankt aan de helpende mama’s!
We willen ook graag eens met een stikmachine proberen te naaien. Van oude t-shirts gaan we leuke zakjes maken om de gekochte spulletjes in te stoppen. Leuk én ecologisch verantwoord. 
Wie een naaimachine heeft  en tijd en zin om te helpen, laat het weten!  

Deel deze post:

Wie zoekt, die vindt.

Geef hieronder uw zoekterm in.