Een tocht door het donker….
We hebben onze zaklamp bij…
In de winter sluit het fort om de vleermuizen een rustige winterslaap te gunnen. (Er slapen dan meer dan 1000 vleermuizen!)
Wij hadden geluk om al enkele vroege slapers te zien hangen.
We hebben ze niet wakker gemaakt.
Het was een fijne ervaring in het donker!



