Maandag en dinsdag gingen we aan de slag met vormen. Een ronde, een driehoek of een vierhoek. Ook de kleuren kwamen nog eens aan bod. We bouwden met de logiblokken, stempelden met ronde dingen en schilderden met een slazwierder
Deel deze post:
Deze site gebruikt cookies voor analyse en om je ervaring te verbeteren. Door op Accepteren te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees verder in ons privacybeleid.
Maandag en dinsdag gingen we aan de slag met vormen. Een ronde, een driehoek of een vierhoek. Ook de kleuren kwamen nog eens aan bod. We bouwden met de logiblokken, stempelden met ronde dingen en schilderden met een slazwierder
Geef hieronder uw zoekterm in.