Deze site gebruikt cookies voor analyse en om je ervaring te verbeteren. Door op Accepteren te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees verder in ons privacybeleid.
Accepteren Afwijzen
Woensdag was het op school voorleesdag. De oma van Ellie en mama van Lukas kwamen voor ons een verhaaltje vertellen.
Het werd een heel gezellige dag en wij hebben er alvast van genoten!
Geef hieronder uw zoekterm in.